ABOUT

Krein a développé une stratégie de génération de leads sur mesure pour l’événement de présentation en direct SkySQL.

1. Analyze

2. Design

3. Implement

1. CASE STUDY

Krein a réalisé la génération de leads B2B via Linkedin, Facebook et DEM.

2. RESULT

Plus de 70 prospects qualifiés en 15 jours d’activités marketing.

3. Experience

Krein a eu l’opportunité de travailler avec un grand acteur du secteur informatique, augmentant ses capacités pour faire évoluer des projets à plus grande échelle.

Project Details

Client: Maria DB

Date: février 24, 2021

Online: mariadb.org/

SkySQL is the first DBaaS designed to support transactional or analytical mission-critical databases or both. SkySQL is based on Kubernetes which is available on any cloud infrastructure and therefore offers flexibility in choosing the solution. SkySQL is enriched by a powerful ITSM portal developed on ServiceNow.
Krein has analyzed, designed and implemented a custom-made lead generation strategy. Responsible for the quality of lead Krein has also structured a content strategy to support Social media advertising and to deliver great and valuable content to establish immediately a strong base for a trustful long-term relationship.

Previous  All works Next